eskrem kacang

Tuesday, November 15, 2011

Aku perlukan idea!

Hey korang. Aku ada lagi ni. Lama menyepi, aku sibuk ulangkaji bla bla bla, aku sibuk exam bla bla bla, aku sibuk buat asemen bla bla bla. Tapi aku curi sikit masa untuk korang, sebab aku tahu korang rindu aku. Aku tahu,aku tahu. Takyah la malu-malu. Blweeks~*muntah ais kacang.

Aku akan berlakon teater. Ya sila terkejut. Teater omputih kau! Hah! Baru amerika sikit. Tapi aku ni lemah tenaga dalaman sikit kalau bab teater-teater bagai ni. Kalau bukan sebab minggu orientasi, atau orientation week atau minggu orientasi mahupun orientasi punya minggu...memang aku tak desperate lah nak tonjolkan muka yang sweet macam tokey gula ni atas pentas. Tolong lah weyh! Minggu story telling hari tu pun aku dah mabuk air liur dengan cerita lion and mouse aku tuh. Inikan pulak teater bagai! Tak masuk kostum-kostum lagi, mekap namplohlapan inci lagi. Tak lalu makan nasi,makan lauk je aku kali ni. =="

Bila difikir-fikir,ditenung-tenung..

Aku kena ambik peluang ni. Manalah tahu, nak guna masa intebiu jadi pelakon tambah aiskacang dalam mangkuk pelakon utama yang makan kat warung. Kan3x?
Aku nak jadi pokok je, tapi madam cakap...
"your mark also will be pokok!"
Aku cakap aku nak berlakon jadi orang mati,tapi madam cakap..
"your mark also dead!"
Kemudian aku tak cakap dah, takut dia balas..
"you die now!"

Korang rasa aku sesuai jadi apa? Cinderella? Stepmother? Cuba bagi idea sikit. Kalau boleh idea korang tu biarlah bersesuian dengan karekter aku yang gojes,comot tapi sweet ni. Please. Hehe.

p/s:Pendek je entry ni. Nak pergi meeting pulokss ni. Hah kan dah kata aku sibuk! bai~

3 comments:

  1. jadi stepsister la. syok sikit, boleh dera orang. berlakon jadi jahat lebih senang dari jadi baik sebenarnya. :)

    ReplyDelete
  2. @yen: hot mcm boiling water ke yen? haha

    @bella: mcm xyah brlakon je jd jhat tu. haha. btw kna jd hantu no2 kot nie. =="

    ReplyDelete

bagi cokelat mocha satu,please. hik3x!