eskrem kacang

Friday, May 11, 2012

Ini adalah entry paling gedik. Maka sediakan baldi.


Assalamualaikum readers. Silent readers mahupun kepoh readers. 


Semenjak dua tiga empat menjak ni, diri dahku tak berapa ada masa nak hapdet blog ye ye takde orang kisah. Wuwuwu. Itew sibuk lah awak. Buat muka omeyy *omeysangat.jpg* PANG!

Tiga empat minggu terakhir setiap semester memang waktu genting. Ya mungkin untuk aku saja kot, jaguh kerja last minute. gelak ah gelak  Dengan assignment, dengan events, dengan masalah rumah takde tangga wekk dengan masalah duniawi including house, budget, spending, etc etc. Blerghh.
Tapi Twitter 24/7 itew suke twitter aww.
*Kenapa aku gedik?*

Semua orang ada masalah. Yang bezanya cuma how we solve it. Susah senang sesuatu masalah depend on us. Jangan kata "Masalah aku rumit doh, kau takpe ah masalah ciput". Jangan. Imagine this, kau pergi mall dan barang atas rak semua homogeneous. ok adik-2,maksudnya ialah sama .Seronok tak kau rasa? 
Tak kan? Sebab tu kita dikurniakan masalah yang berbeza. Supaya kita seronok
explore dunia yang penuh masalah ni. Eh. =="
Aku tak tahu kenapa aku cerita
pasal masalah.
Tak tahu. 

Bergelumang dengan kehidupan yang ada varieties of problems teach us how to survive. Poor you if you are the type that love to being an introvert. Aku tak boleh. Hidup aku mesti full of joys, jokes, friends, movies, hang out, tweets harus ada  gossiping. Aku tak mampu jadi introvert. Aku akan kena kanser mulut kalau tak bercakap untuk setengah jam. sebab tu dalam kelas aku asyik potpet. =="
Seriously aku tak tahu macam mana an introvert boleh survive dalam dunia kampus. Boleh bagitahu? Siapa introvert kat sini? Lepas ni tekan comment eh. Wuwuwu.

*LepakingAloneTapiKiut*

Besok ada presentation lagi. Lagi dan lagi. Berdoa supaya aku tak ditembak dengan soalan yang hardcore level. Aku nak warning coursemate supaya angguk-angguk paham saja. Or I will broke their fingers. 
Aww kenapa aku macam jahat nih. Itew baik ah. 





*****************



Music.Coffee.Online.Hijaber. This is really me =)


Rindu ibu. Rindu ayah. Rindu adik-2. Rindu semua orang. 21 June. Lets meet faster. Wuwu~

Note: Takde mood. Bhahaha~
Bogoshippo 





1 comment:

  1. huhu..faham sgt keadaan ni..ap2 pun good luck k..amboi,,speaking korea nmpk..nomu kiyowo hubby awok..hihi

    ReplyDelete

bagi cokelat mocha satu,please. hik3x!