eskrem kacang

Tuesday, May 8, 2012

Kekasih Hati Dunia Dan Akhirat

Cerita cinta kekasih tidak akan pernah dapat menandingi kisah cinta ibu dan ayah.
Kisah cinta yang tidak akan pernah pudar, tidak pernah layu.
Ibu dan Ayah, kekasih hati yang tidak akan pernah
meninggalkan aku.
Tidak akan.

Aku 
pernah berkasar pada mereka
pernah membohongi mereka, pernah menyakiti mereka
pernah membuat mereka menangis
itu khilafku pada
ibu dan ayah
Maaf.

Namun
tidak pernah pula mereka cuba untuk
meninggalkan aku sendirian di dunia yang penuh kepura-puraan ini
menyakiti aku, membohongi aku mengenai kasih sayang mereka
tidak pernah sama sekali
sayang itu luhur dan ikhlas buat aku
tidak akan pernah luntur
Tidak.

Kasih sayang mereka sehingga ke akhirat kerana aku lambang cinta mereka
aku bukti cinta mereka yang terlahir kerana Allah s.w.t
aku pewaris cinta antara mereka
maka,
mana mungkin aku ditinggalkan,disakiti,dibohongi,dicurangi
Setiap salahku,setiap khilafku
berbalas dengan pelukan erat tanda cinta, 
bersama kasih dan sayang
Cinta abadi.

"For all the times I made you cry, the days I told you lies"- I'm Sorry

 But I'm swear. I'm gonna make you happy. And I'll never let you cry anymore. Thanks for everything. Raise me and those naughty kids =) , no word to describe but both of you are My Number One.

Note: Let hug our mum and dad, before its too late. Being shy to hug them? Remember, they never being shy to kiss us in front others. 

Nadia 08052012
lots of love.



No comments:

Post a Comment

bagi cokelat mocha satu,please. hik3x!