eskrem kacang

Wednesday, February 22, 2012

Kelasss Kau.....Eh tak. Kelas aku la.

'Fuhh..Fuhh..Fuhh' *tiup habuk*. Hekhek. Lama tak update belog huduh ni. Korang perasan tak? Tak? Hurmm ye lah,aku lah tu yang perasan sensorang. Takpe-takpe. Aku okey buat muke redha. 

Semalam kelas pertama untuk semester empat aku. Alah,biasalah..kelas pertama..semangat habis. Aku ni haa,siap berbaju kurung bagai lagi. Dah la aku ni ayu abis kalau pakai baju kurung. Siyes ni weh! 3 kelas je semalam. Kelas pertama, kelas Project Planning&Management. Rasa macam boleh skor kelas tu. Sebab baru intoduction kan. Mesti la konpiden abes. Kehkeh. Lagipun lecture ohsem. xD
Kelas kedua,kelas mandarin. Pening,terkejut dan hampir asma untuk 10minit pertama. Sebab ni kelas bahasa asing pertama aku dan aku rasa ini adalah sangat payah. Tapi bila dah lama,macam seronok. Laoshi dia baik. Boleh agak dah kan laoshi tu hape? Cikgu okey, bukan sushi. Aku dah rasa macam masuk tadika. Ikut sepatah-sepatah yang laoshi sebut. Siyes. Terkenang balik masa tadika dulu. Dah la kena pakai buku petak besar. Kahkah. Sejibik macam buku adik aku yang standard 2 tu. xD

Kelas ketiga,kelas Computer App in Planning. Mule2 masuk dah kena terjah dengan lec. "kenapa tak msuk class smalam?" Dushhh. Sentap. Dalam 5 minit cenggitu kena ceramah ckit. Okey dah. Hehe. Dia baik cuma strict. Geram je nak jawab, "Tiket semalam je ada promo,sebab tu balik smalam wlupun smalam ada class". Muahaha. Senyap! Tak baik lawan cakap dengan sifu. Dah la dia mentor aku. Dan dah la aku sekali pun belum pergi jumpa dia tunjuk result. ==" Sah kena sound lagi nanti. Redha.. xD

Nah. Itu hari pertama. Hari ni tak ada kelas. Batal,maka hari ini kelas bersama bantal. Kehkeh.
Tadi banyak idea nak taip. Tapi...Haha. Alasan.
#Orang komen aku makin kurus. Hebakk! Bai. tajuk entry takleh blah kan? xD

No comments:

Post a Comment

bagi cokelat mocha satu,please. hik3x!