eskrem kacang

Saturday, December 31, 2011

Ini Pesanan Untuk Korang2 Yang Ohsem

Omey tak? Jakun gila lama tak conteng guna paint.

Oleh kerana aku dah mula risau pasal exam yang bakal buat aku toleh kiri kanan dalam dewan,maka segala ektibiti berkaitan cik belog uduh terpaksa dihentikan. Sebab benda ni tak masuk exam *member aku cakap*.
Oleh yang sedemikian, kalau korang rindu nak baca post aku yang menceriakan hari korang, bacalah entry aku yang lepas-lepas. Boleh hilangkan rindu nanti. =D

Antara post yang bagus untuk tahun baru:

Lepas baca tu boleh la komen. Kalau korang ada nak tambah ke nak respon ke, buat lah entry. Letak link kat komen di entry aku tuh. Nanti lepas exam aku baca. Nak jugak kan tengok respon korang. Kot-kot bengkak hati tak setuju. Muahaha.

p/s: Hey korang! Aku dah pakai Cbox. Rajin-rjinlah tenyeh tapak kaki kat situ. Dan epi niu year,bai!

No comments:

Post a Comment

bagi cokelat mocha satu,please. hik3x!