eskrem kacang

Saturday, December 3, 2011

Entry Penuh Date

Otak tetiba jammed. Bukan jem stoberi ke jem nenas ok. Ni jammed macam kat Tol Sungai Besi. ==" Aku bukan jenis yang suka tulis dateline-dateline asemen kat dalam buku. Sebab aku rasa itu macam pompuan. Eh! Tapi sem ni amat menyenakkan urat-urat usus aku. Sampai aku rasa nak lantik PA.

Pementasan Teater English (1/12)
Pesta Jualan 2nd Year        (2/12)
Asemen Research Method (5/12)
Rehearsal Pesta KoQi        (6/12)
Pesta KoQi                        (7/12)
Presentation EDD               (7/12)
Asemen Basic Concept      (8/12)
Presentation Basic Concept (15/12)
Presentation Ekonomi          (15/12)
Final Nite Teater English     (15/12)
Asemen Ekonomi               (16/12)
Asemen EDD                     (22/12)

Macam mana? Senak perut tak. Yang clash tak payah cakap lah. Nak golek-golek senang hati pun payah. Kenapalah sem ni semacam nak menjatuhkan aku ni. *tutup muka. Aku nak balas text member-member pun terfikir duaploh kali. Karang terfull inbox enpon dengan text gosip tapi asemen conteng-conteng lagi. ==".

Aku angin jugak bila stalker inbox aku.. "Eh dak sombong!" takpun, "Mesej tak reply pon,mencik!". Halah, kejadah lah. Aku nak pergi toilet pun tak sempat, ini pulak nak reply mesej tak penting kau tu. Dah kalau setakat tanya, "hi awak, wtpe? da makan?". Eh halo, selama ni aku makan tak makan sihat je. ==" Emo pulak   aku.

Entry ni tak ada gambar. Folder gambar ada 2765. Jadi mana sempat aku nak godek-godek cari gambar. 

p/s: Aku banyak update Twitter je. Kenapa? Aku kan retiss. Retiss tak main pesbuk. PANG!!







3 comments:

  1. haha,sabar2..meh minum kopi dulu,,

    ReplyDelete
  2. Percayalah bahawa selalu ada harapan yang lebih baik di depan sana. Asal kita tidak pernah berhenti untuk berusaha, bersyukur, dan dilandasi doa.
    * sabar sabar.hadapi hidup dengan gembira.

    ReplyDelete
  3. mak oii..
    banyaknya...
    takper rilex dulu..

    ReplyDelete

bagi cokelat mocha satu,please. hik3x!