eskrem kacang

Friday, December 9, 2011

Family Baru Untuk Sem ini.

Taip-taip delete, taip-taip delete, taip-taip delete. Jadi malas taip lah. Boleh? Huk alah. Nanti kau nak baca apa pulak. Upload gambar je lah. Ada readers yang nak tengok gambar-gambar sekitar hari teater Khamis lepas. *grup aku dpt msuk final tau!.

scene 1: burok jek aku kn?

ni hero kami. Razi & Ammar<3

owh ini scene aku jd waitress. Ntahape2 =="

Malas dh nak upload gambar masa teater. Banyak aku muka burok. Haha. Lepas teater budak-budak engine ajak keluar lepak sesama. One big family. Best! Jom usha.

time makan kat KubahRia,Satok.

One big family.

Lepak Middle East,Kuching.




Muahaha! Si Pejal.

Itu....ye shisha.

Aku suka gambar bawah ni. Ntah kenapa.
-
-
-


The best candid for that nite. *kedit to Salwa 

Lepak sampai tengah malam dengan mereka. Aku terlupa seketika pasal asemen. Best dapat kenal korang. 

p/s: Kadang-kadang kita kena kenal 'family' baru untuk menikmati hidup. Aku suka family baru ni. Siyes. Dorang fun dan dorang tahu macam mana nak enjoy campus life. Social life must go on!! =D





No comments:

Post a Comment

bagi cokelat mocha satu,please. hik3x!