eskrem kacang

Friday, December 16, 2011

Entry Seminit Bernafas

Maka aku bersara sudah dari dunia teater. Maka aku perlu tumpukan perhatian kepada asemen bergunung itu. Maka aku akan komited lebih pada study. Maka aku tak perlu keluar memalam untuk latihan jerit pekik suara untuk teater. Maka aku akan sangat rindukan budak-budak teater aku. Lalu aku menonton kembali video-video dan gambar-gambar kenangan kita bersama,dengan itu aku masuk ke alam jiwang. Sekian.

********kedegummmm!*******

Entry paling pendek dari aku. Sebab aku nak bersiap-siap pergi teater nite jap lagi. Manalah tahu kot-kot group aku menang. Haha. Sungguh perasan. Tunggu aku hapdet lagi yer.

p/s: Aku nak hapdet gambar myZ. Jadi sila baca entry aku nanti. Wuhuu!

No comments:

Post a Comment

bagi cokelat mocha satu,please. hik3x!