eskrem kacang

Friday, October 21, 2011

*entry tanpa tajuk-sebab aku memang fail subjek ni*

seharian blogwalking,setiap belog yang aku terjah semua ohsem. lawa,blink,pinky-pinky, arghh memang lawa lah. aku terjah dengan hati yang jeles. tengok je lah aku pnya header tu. tak kreatif lansung kan? nyesal tak ambik kos grafik,kalau tak aku punya header mesti kelaaas kan? hewhew. takkan nak tukar kos pulak hanya sebab header. tak tak tak. korang buat-buat tak nampak je lah aku punya header setiap kali datang sini ye. 
                               

 *eh eh.org ni xde header kot. atas tu iklan jerawat je kan.
*humble orang ni kan,header pun bajet je. low-profile gitu..
*mesti owner ni berjiwa tegar kan, header tempek muka innocent dia je.
*owh! belog orang skema ni.

ini antara dialog-dialog contoh yang korang boleh tuturkan setiap kali masuk sini okey? kesian aku. wuwuwuw~ 

p/s:malam karang nak buat entry pasal 'tips putus cinta'. eh! ada discussion dengan mr.hearty lah puloks. motif?#jenayah tanpa senjata.

3 comments:

  1. huhu..kire ok la ad jugak header..mawa xde header pon..ahaks

    ReplyDelete
  2. @mawa: a ah kan. xpe lah. nnti kite same2 blaja wt header comell2 yer.

    ReplyDelete
  3. ahha.. kite xde sma x msok course garfik..ahaha..kite main edit je..buat doodle pun x reti .. kte mintak dr org.. :P

    ReplyDelete

bagi cokelat mocha satu,please. hik3x!