eskrem kacang

Wednesday, October 12, 2011


mesti ada yang tertanya-tanya kan
se-ohsem mana aku punye lecturer yang aku banggakan tak bertempat tu
oh ho. 
jangan jeles kalau lec korang tak semuda ini.
biasanya yang umur-lebih-sikit tu banyak pengalaman ahaks
yang muda cenggini ni boleh buat
ubat mata terbuka otak tak jalan dalam kelas je
kenapa?
sebab aku asyik pandang dia,bukan slide dia. hewhew!
jom terjah pic dia.
aku cilok dari fb je.kalaulah dia baca.kalaulah dia tahu.
aku lari balik semenanjung mintak parent kawenkan aku dengan pilihan dorang.
??#abaikan.
gojes? hahak.

ohsem taK?






*************************************************
apesal lambat cam seput sedut senget nak upload neh. ergh!
:
:
:
loading
:
:
:
:
:
:
:





oink.oink.oink.oink.oink.oink.oink.oink.oink.sila lap air liur anda.




bila korang pandang pc dia ni ada tak korang rasa nak tukar unibercity? ada tak? ada tak? haha. mesti ada yang kata. alah kat u aku lec lagi ohsem-kebambom. cit! tak heran.

ape motif aku memaparkan pic yang dicilok dari fb orang yang bakal memberi aku sejumlah markah yang akan buat aku tersenyum lebar di akhir sem nanti?

saje! ini antara orang yang buat aku berfikir limapuloh kali sebelum ponteng kelas dengan pergi tido di chill out room kat library itu. iya. walaupun aku sekadar melongo tanpa berasa bersalah di dalam kelas dia. owh! 

aiyakkk. tiba-tiba berasa kejam kerana mencilok tanpa rasa berdosa tyme kecilokan berlaku. aiyak lagi! ayuh. harap-harap aku jumpa dia dalam mimpi lepas ni. nanti bole mintak maap. eh! ape daa. sengal. dushh!


bye!





No comments:

Post a Comment

bagi cokelat mocha satu,please. hik3x!