eskrem kacang

Tuesday, October 4, 2011

nak kentut pun tak sempat. eh! apehal entry macam %@*&%%#$^?

keberadaan aku kat depan lappy ni pun bukan kerana aku sesuka-suki je nak hapdet oke. aku terseksa yang teramat kronik. hadoi. b.m aku fail weh. nasib cikgu b.m tak main belog bagai.

boleh tak aku nak tambah masa? patpulohtujohlimabelas jam sehari. boleh? boleh? tak boleh! blah la. sob3x. tak cukup masa ni. jurnal untuk lec macho kena buat, draft tuk kelas madam vogue pun kena godek. waa! ketakhadaman perut lah. tak berkaitan.

esok? lain cerita. esok mesti tak sempat punya, aku berani swear2 bahulu tiga ringgit 4 ketol lah. esok sibuk gamelan lagi. kau men gamelan weh? ye. kau betul pegi kokum gamelan weh? ye. gamelan jugak yang kau pilih weh? ye. ape celup main gamelan, main lah scuba ke tenis ke squash ke. ye. eh3x. tak! weh what the hekk. biar la. muka rock pun,dalam hati ada taman la. ah..sudah. noktah!

dah tu, khamis ni aku nak hantar apa. kertas kosong? kalau ada apper dengan lec takpe dowh. oppss.! hah dah tu? SILA BUAT. bajet student dean la ni. membongkang atas katil berbantalkan lappy dan berselimutkan paper. tak hingin. tapi perlu!

chaiyok2. adeh. dengan menahan rasa ingin kentut..aku perlu berjuang. hingga saat-saat rumet menarik plug lalu menyuruh aku tido kerana bising bunyi ketukan keyboard tanda kebizian melampau. dushh! gelap gulita.

No comments:

Post a Comment

bagi cokelat mocha satu,please. hik3x!