eskrem kacang

Friday, October 7, 2011

letak jantung dalam kotak ais.

aku tak hapdate kan. aku tak hapdet kan? aku janji nak hapdet sampai bengkak jari kan? kihkih. ni ha..aku ada masalah jantung, tak tak tak! bukan yang perlu operate tuh. tapi jantung aku tak sihat sangat. betul. tak tipu. ok tipu sikit.

korang pernah jatuh cinta tak? sila angguk. owh ada yang geleng. takpe takpe. aku? pernah! aku pernah jatuh cinta dan pernah jatuh kerana cinta. omg! what the hekk pepagi jumaat ni cakap pasal cintan. sila geli.

jantung aku selalu berdenyut tak tentu hala sekarang weh. kadang-kadang okey. kadang tak. letih lah cenggini. alah kan..ari tu mase putus cinta kan..aku punyalah nak pecah kepala woo sedih ya amat. nasi sesudu je jamah, membazir tahap tapir time tu. dah tu siap swear2 dalam jiwa dan raga. xmo couple-couple dah. alih-alih ni.. waaaa. kalau perasaan ni macam memory card kan senang. format je!

korang....aku kan.... wahh jantung berdenyut dalam kiraan 80km/j skrg. mr heart messages  kt fb doe. tangan gatal je nak tulis i luv you. melampau! hekhek. macamana ni macamana ni..

#sengal. nak manja-manja jap. eh. mr heart tak main belog kan?

No comments:

Post a Comment

bagi cokelat mocha satu,please. hik3x!