eskrem kacang

Saturday, October 15, 2011

sekitar shooting. [oleh potogeraper kelas kedua]

aku janji nak hapdet gambar mase shooting semalam kan? bukan shooting filem ==". shooting gambar kelas,eh macam sekolah menengah pulak. kehkehkeh. tak banyak,takut lambat loading. nanti korang jugak berleter panjang sampai terjuih-juih mulut kan? nah tengok lah. ini hasil dari kemere-bukan-dslr member aku

ini permulaannya.sesambil abg potogeraper godek kemere dia
kami bershooting sendiri.


rima,seha,selena gomez!
*aku pun tak thu kenapa mata cenggitu.


-
-
-
-
-
-
-

wuuuhu! orang kata tak baik ambik gambar bertiga. betul ke?
tak peduli sangat.
masa ni kami berdiri di tengah-tengah 'waterfall'
tapi masa ni air dari tingkat atas belum sampai sini. wuhuu..peluang jangan dilepas. betul tak?


berfikir mengenai hutang ptptn! muahaha. abaikan muka takde perasaan aku tu.

sebelum balik. singgah library,pinjam buku. HARUS! buku-buku itu tanda aku memang tekun belajar. tidak menipu! hewhewhew. payung sampai dua sekali, owh satu untuk berhujan satu untuk berpanas. kelass gitu~

nah! ada satu gambar ekslusif buat korang. 
-
-
-
-
the boys 

some boys missing actually!




No comments:

Post a Comment

bagi cokelat mocha satu,please. hik3x!