eskrem kacang

Monday, October 3, 2011

sardine mampat.

kalau dah sardin tu memang mampat la kan? sardin kalau kena gaya masaknya berminyak jugak muncung aku menambah nasi nyorok-nyorok.bajet diet kan. sardin ada byk jenama, sardin marina,sardin yeos, bla bla bla. weh! jadi tukang promo sardin ke?

aku kat sini kalau hal sardin, takyah citer weh. mcm isi ngan kuku. ibarat lemak di peha. umpama air dengan basi. hah. begitu lah rapatnya kami. tak paham? meh nak citer.

kalau pepagi, naik bus sah-sah sardin mampat dilenyek lori pasir. yang gempal boleh kurus kejap dalam kiraan duapulohtigaratus helaan nafas. tengahari sama jugak weh. tapi banyak beza pagi dengan tengahari. silap himpit tengahari, boleh buat kau semput tak berasthma weh. bayangkan peluh-peluh jantan betina yang keluar masa gagah mendaki tangga-tangga fakulti, melekat di baju pasar pagi kau. hah! boleh kau bayangkan tak? itu baru baju kau, tak kira lagi baju senah, mikey, ayub, dan kawan-kawan. sumpah aku surrender!

petang? kalau dah seharian kelas, imagine je lah aroma therapy menusuk lubang hidung kau tu. tapi petang-petang aku tengok smua orang cool bebeh je. kenapa? semua orang letih weh! time petang2 aku paling risau. kaki dah goyang-goyang, tangan dah tak mampu sangat tampung badan. hah! silap hitung, sesape yang berdiri tu boleh tersungkur gaya bebas berpakej terlentang malu semahunya. itu aku risau. mana nak simpan muka bajet cute aku ni weh. mana?

itulah kisah sardin.tak best? tak kesah weh. kihkih.

p/s:aku msg2 dgan mr.heart dlm kelas hari ni. #gedik.

No comments:

Post a Comment

bagi cokelat mocha satu,please. hik3x!